29.01 + 30.01.12

30. ledna 2012 v 21:32 | L. |  Jídelníčky




29.01.
Snídaně: -

Svačina: 2x Palačinka podle tohoto receptu, akorát se špaldovými,bio vločkami, džemem čtyř druhů ovoce a meruňkovým džemem (bez přidaného cukru)

Oběd: Brokolicový nákyp s masem, červená řepa (nákyp - brokolice, vejce, hovězí a vepř. mleté maso, pepř a trocha soli)

Svačina: 2x malý plátek vícezrnného chleba s cottagem chilli + malé jablko

Večeře: Brokolicová polévka (brokolice, brambory, cibule, 12% smetana)

Pití: neperlivá voda, čaj (dnes hodně málo)
Pohyb: 1h Zumba

30.01
Snídaně: 2x malý plátek vícezrnného chleba, džemem čtyř druhů ovoce a meruňkovým džemem (bez přidaného cukru), kiwi

Svačina: 1x malé jablko, Nestle Fitness tyčinka

Oběd: Brokolicový nákyp s masem, červená řepa (nákyp - brokolice, vejce, hovězí a vepř. mleté maso, pepř a trocha soli)

Svačina: 1x červená paprika, 2x Racio Cornies s lněným semínkem

Večeře: Tuňákový salát (špaldové vločky, kukuřice, tuňák, sušená rajčata, pepř, koření, rukola, směs listových salátů)

Pití: 1l neperlivé vody, 1l čaje
Pohyb: -

Tak jsem se rozhodla, že chvíli nebudu přidávat kalorie. Stejně už umím odhadnout, kdy je toho moc, kdy zbrzdit. Cíle pro další dny jsou - více vody, více spánku, bez toho to bohužel nepůjde. Dnes jsem si dala odpočinkovej a zítra půjdu cvičit! Krásný zbytek večera!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ej Ej | Web | 30. ledna 2012 v 22:14 | Reagovat

Díky :) Však jasně, kup si. Dopoledne to neuškodí.
O té fotce přemýšlím, ale asi ji na blog hodím až ten 31. den, kdy se budu vážit a měřit ;)

Je dobře, že už znáš míru a nebudeš se zdržovat počítáním kalorií. Navíc to někdy může být i dost stresující, když vidíš číslo, co neodpovídá tvým plánům.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.