07.02.12

7. února 2012 v 23:02 | L. |  Jídelníčky
Snídaně: Cream obilninový dezert + banán, 300ml pomeranč. džusu

Svačina: 1/3 pomela + 4x perníček s ječným sladem

Oběd: Hrachová kaše

Svačina: 1x tmavý toust, kedlubna, kousíček kozího sýra, pár sušených rajčat

Večeře: Kachní játra na cibulce, malý plátek vicezrnného chleba, paprika, okurka

Pohyb: 1h Fitball, 40 minut - pás, stepper
Pití: 2,5l neperlivé vody



Včera jsem nestihla přidat příspěvek, ale polepším se :). S dnešním jídelníčkem jsem spokojená, ráno jsem začala s výborným dezertem ze zdravé výživy a perníčky s ječným sladem jsou dokonalé!! Tento týden přidám taky nějaký recept a doporučení na mé oblíbené výrobky, aby tu nebyly jen samé jídelníčky! Rozhodla jsem se, že se zvážím až v pondělí, budu se vážit jednou za 14xdní, příjde mi to tak lepší :). Mám teď dobrou náladu a jsem odhodlaná makat, abych se v létě nemusela za svou postavu stydět! Tak vzhůru do toho!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ej Ej | Web | 8. února 2012 v 5:57 | Reagovat

Určitě zkus, já si ranní IT nemůžu vynachválit :)
Jo, spoléhám se sama na sebe. A dobré na tom je, že vím, že já se sama na sebe nikdy nevykašlu a vždycky si na sebe najdu čas :D
Obojí bylo výborné, obědy mívám ve škole, ale mnohé jsou opravdu skvělé.

Jídelníček je krásný, tak ať se ti stále pěkně daří! :)

2 jenniferjay jenniferjay | Web | 8. února 2012 v 8:11 | Reagovat

Jídelníček je super a určitě sem dej nějaké tvé oblíbené dobroty, ráda načerpán inspiraci :))
Pohyb super a taky jsem se rozhodla vážit oddáleně...na začátku měsíce, uprostřed a na konci :))

3 jenniferjay jenniferjay | Web | 8. února 2012 v 8:11 | Reagovat

Joo, taky se bojím kadeřnicí, ale tahle mi de vlasy přidělávat, takže to nebude tak hroznéé :D doufám :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.