03.03.12 - 2/28

3. března 2012 v 22:23 | L. |  Jídelníčky


Snídaně: nízkotučný tvaroh, skořice, lžíce medu, pár oříšku a sušeného ovoce ze Studentské směsi, pomeranč

Svačina: Nestle Fitness tyčinka

Oběd: míchaný salát, přírodní kuřecí řízek + vařené brambory, kousíček štrúdlu

Svačina: bonavita active - plátek 4-zrnného chleba, 2x plátek 90% vepř. šunky, rajče

Večeře: Zapečené brambory s kuřecím masem, cuketou, rajčaty, česnekem, trochou oliv.oleje a parmazánu

Pití: 3l neperlivé vody, cappuccino
Pohyb: 1h Bodystyling, 30 minut eliptical



Tak dneska na rychlo. Měla jsem perný den a úplně se mi zavírají oči. Nevzpomínám si, že bych někdy v sobotu šla spát tak brzo. Tento víkend nikam nevyrážím a zítra budu mít pohodičku :). S dnešním jídelníčkem jsem docela spokojená. Obědvaly jsem ve městě a vybrala jsem si toto menu. Samozřejmě jsem si mohla štrúdl odpustit, ale když jsem měla tak krásně zdravé první dva chody, myslím, že jsem si ten malý kousek zasloužila. Navíc mě potom čekala dlouhá procházka a potřebovala jsem sacharidy, abych se zvládla soustředit a pořádně přemýšlet u scio testů. Večeře je bohužel totožná s obědem - podle receptu ze čtvrtečního Jste to, co jíte a mohu tojen doporučit, doopravdy výborné je polít to tou salsou z rajčat a česneku. Kam se hrabou klasické zapečné brambory :). Mějte se zatím krásně, zítra mě čeká spooousta pohybu. A to mi připomíná, že od zítřka už Jillian! Dnes jsem úplně zapomněla. Sakra! ....

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.